Torsdag!

Todeloo!

Igår lördags kom andrea hit och lagade tacos till mig. Och denna gången tror jag att hon också misslyckades. Köttfärsen blev som knäckebröd.. Men det fick helt enkelt duga. Haha! Sedan åkte vi upp till Jens där hans killar satt och festade lite. Asså jag har nog inte skrattat så mycket på länge som jag gjorde den kvällen. Det var roligt!

I veckan har allt rullat på och jag har halkat efter som vanligt i alla ämnerna eftersom jag BARA pratar o pratar och sen förstår jag ingenting.. Så mitt lov få bli ett plugglov!

Idag har jag även varit nere på gymmet och tränat. Har ju inte varit där nere på 4a veckor så det kändes kan jag säga er. Men det var bara att köra för alla dessa fyra veckorna och nu får jag helt enkelt ligga i. Lite roligt var det att Linnea o Louise hängde med in och körde. Roligare med mer folk. Få se om träningsverken tränger sig fram under natten;)

Imorgon ska jag på kafferep.. haha! Min mamma och mormor skulle in till karlskrona och jag måste följa med. Bara det att mamma sa nyss att vi ska först till mormors syster där inne, Vivvi. Det får gå undan för jag måste hitta nya kläder;) Men en cool sak är att hennes barnbarn är med och spelar i kalle och chokladfabriken. Alltså min syssling, ja jag får väll hänga med och fråga Vivvi om hur detta gått till;)

Nu ska jag hoppa ner i soffan för det är jag värd nu!

/M!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0