Lov-vecka!

Uuh så skönt att sova ut och inte behöva gå upp sådär värst tidigt och stressa iväg på morgonen.

Men bara för att det är lov så har jag verkligen inte kunnat ligga på latsidan.. Jag har lovat mig själv att komma igenom alla mina böcker som jag har med mig nu hem över lovet för att sedan få sju enkla veckor och att man ska få slippa känna ångest för man ligger efter i ngr ämnen..

Så idag har jag pluggat körkortsteori och sen skulle jag försöka ge mig på matte. Men hjärnan fungerar fasen itne här hemma. Jag måste sitta i en sal i skolan för att jag ska fatta ngt, så jag får nog helt enkelt vänta till måndag.

Sen åkte jag ner till gymnastiksalen och tränade de små. och direkt därefter så åkte jag ner till Lusseträningen. Asså idag var vi nog för övertrötta.. Min röst sprack och ninas likaså medans massis stod och diggade igenom att klappa sig själv på låret. Ja, vi kunde inte sjunga mer än två låtar där efter. Som tur väl var hade vi hunnit sjunga igenom allt en gång innan den där låten som inte alls gick som den skulle. Men roligt var det!:)

Sen kom jag hem och satte mig vid TV'n och här blir jag nog sittandes ikv. Ska läsa lite i min engelskabok hade jag tänk så jag får den klar också:)

Förresten, igår så kom Lisa och Andrea hem hit och vi kollade på TV. Eller kollade o kollade, vi lyssnade på allt Lisa hade att berätta om sitt galna liv i Halmstad och jag kan juh inte mer än att vara avundsjuk^^ Vi sa att vi måste ses en massor nu när hon är hemma och det ser jag verkligen fram emot!

/M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0