Loov!

Nu äntligen är det lov! Det är precis vad som behövs.

I fredags skulle jag haft mitt såntdär kontorsmöte men det blev inställt så jag får helt enkelt ta detta på lovet. Och sen åkte mamma, mormor och jag in till karlskrona och sen ut till mormors syster Wivvi. Där satt vi på kafferep i ungefär 3 h och dom pratade o pratade..

Sedan på kvällen kom andrea hem till mig och vi kollade film och snackade, som en vanlig fredagskväll:)

Igår var det Luciagrejs hela dagen. Alla kandidater kom hem till mig och vi började göra oss i ordning här vi halv ett. Klockan två var vi nere på Café & Matsal för att få något i våra magar. Så där satt vi tills vi skulle träna på att sjunga runt 4. Och efter sjungträningen så skulle vi visas för första gången. Nervöst eftersom jag är nummer ett så var det juh jag som fick hålla reda på vart vi skulle stå oså, men det gick bra.

Samtidigt som vi visades så hade Ronneby Skolorkester konsert. Så i slutet av föreställningen fick jag mig ett paket för jag varit med i tio år då jag började som drillflicka. En fin ljusstake var det!:)

Sen på kvällen hade jag 20 minuter på mig att ta mig hem, äta och byta kläder. För vid 8 skulle jag vara nere och bowla med Milan, Andrea och Pette. Vilket var år och dar sedan som jag gjorde, men det gick bra för att heta Malin!;) Haha!

Nu idag har Lisa kommit hem ifrån Halmstad så ska se om vi skulle göra ngt med henne och sen vid 5 är det Lusseträning igen.



/M!

Kommentarer
Postat av: maja

En fis ljusstake? Är dem fina? Ska bli intressant att se hur en sån ser ut nästa gång jag kommer hem... hahaha...

2009-10-25 @ 19:34:41
URL: http://ihuvudetpamaja.blogg.se/
Postat av: /M!

Menar juh fin;)

2009-10-26 @ 11:05:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0