Idag blev det skola

Nuså, nu är jag igång igen. Efter ännu en sömnlös natt var det bara till att stiga upp ur min varma säng för att begé sig till skolan.. Vad jag itne tänkte på var att Torsdagarna i skolan är ganska dryga. Men iaf, en lite mjukstart var vad jag fick förutom när sista lektionen kom. Då var det spanska prov, okej! Jag har nog lagt ner tid på lite fel saker känns det som. Var precis som det vi skulle plugga på inte kom med?? Hmm, tänk vad mycket annat jag hade kunnat göra.

Nu har jag iaf en timme på mig att käka osen dra ner till körskolan. Efter denna dagen har jag hunnit halva teorikursen, så nu är det bara fyra gånger kvar. Och under dessa två veckorna hoppas jag att min förbannade hosta har försvunnit så jag kan träna stenhårt på gymmet. Ni vet, när man går hemma trycker man i sig en massa skit och gör inte av med det på något sätt. Så det blir andra bullar om två veckor.


Lite närmre körkortet, fy sjutton vad skönt det känns!
/M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0