Fortfarande mätt som en plätt!

Usch just nu ligger jag i min soffa och tror att jag kommer explodera vilken sekund som helst!!

Igår hade vi verkligen jättemysigt både på spa och här hemma på kvällen. På spa pratade vi om allt mellan himmel och jord och skönt att man kan få skratta så man tror man ska drunkna! haha!

Efter 3 h nere på spa så åkte vi ner till maxi för att inhandla lite varor till kvällen. Vi hade bstämt oss för att göra hemmalagad pizza och sen äppelpaj som efterrätt. Så efter det körde vi hem hit och satte igång. Jag fick sitta och leta upp recept eftersom jag inte fick göra degen. Så när Jojje brett ut degen på plåten så fyller vi den med en massa gojjs och vi beslutar oss för att göra en till för denna blir vi juh absolut itne mätta på, jojo trodde vi ja!

Men medans den andra pizzan var inne i ugnen så åt vi den första. Jag kan ärligt erkänna att jag var mätt efter halva min bit och frågade mig hur många gånger som helst hur jag skulle orka äta en lika stor bit till.. Det vi inte tänka på var juh att den sväller i ugnen och blir juh mättande som skjutton. Ingen utav oss kunde ta den andra pizzan, så jag får väll helt enkelt frysa in den och ta fram den nästa gång;) haha, skojar!

Men sen kom vi alla överrens om att ett litet hål för äppelpaj fanns det juh såklart över. Så in med den i ugnen och sen vänta. Medans vi väntade blev det diskeri och plocka undan. Efter en dag på spa blir man trött och det leder till övertrötthet. Och det är inte bra om Sanna o jag är med varandra när vi är trötta för då kan vi verkligen skratta åt ingenting. Stackars jojje, hon tyckte säkert vi var helt lustiga.

Men iaf, till fotbollen tryckte vi i oss äppelpajen och jag känner fortfarande hur mätt jag är. Sådär mätt så man tror att man kommer explodera vilken sekund som helst.. Siste kvinna (Jojje) körde hem runt halv ett och jag hade verkligen jätte trevligt:) Så roligt att vi fick ihop en dag som alla kunde på så snabbt!

Malin är duktig!


Sammarbete


Äppelpaj

Snart klar!

Klar!

Nu ska jag hoppa in i duschen för att sen träffa alla lussekandidater för att börja träna!
/M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0