Vilken jävla dag!


Usch vad jag blir arg. Tror skolan helt serriöst att jag kommer överleva de här ynka 7 veckorna som är kvar med alla dessa läxor, prov och redovisningar?? Hallå, jag har faktiskt ett liv utanför skolan också!

Suttit hela kvällen med religionen som vi har ett stort prov på onsdag på både Hinduismen och Buddhismen. Jag blandar ihop alla namn som låter likadant och alla riter osv.. Detta få gå som det går känner jag, det finns andra saker jag är bättre på och tycker är roligare att läsa om. Jag kan knappt min "egna" religion så då är det inte så lätt..

I mon så har vi bokredovisning i engelska. Muntligt vilket är det värsta jag vet, men jag får helt enkelt köra på med min svengelska. Brukar juh gå vid vissa tillfällen, få hålla tummarna för att det funkar i mon också.:)

Ja!.. och hela lovet har jag suttit och plugga ikapp allt som jag halkat efter med innan lovet. Men idag visar det sig att jag inte alls var ikapp och får nog lägga alla mina kvällar denna veckan på plugg.. I hate it!

Idag hjälpte även Sanna mig med småtjejerna. Åhh, kändes som den gamla tiden då vi hade våra stoooora tjejer. Var inte riktigt samma sak och vi kom fram till att vi saknar våra älskade 13 åriga gymnaster!! Skulle gjort vad som för att få en heldag med dem och tränar dem, jaaa ibland gör det bara för ont:(

Nu ska jag snart sova, är trött, fryser och ont i huvudet. Somnade inte förens vid ett inatt så måste ta igen sömnen en aning:)

/M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0