Stressterapi? - Ja, tack!

Hur länge ska man behöva vara såhär stressad? Hur länge ska man orka? Hur länge ska man stå ut med att inte kunna sova riktigt på nätterna utan vakna minst fem gånger varje natt? Ja, frågan är juh bara hur långt livet kommer bli om det fortsätter såhär..

Man kämpar och kämpar och plugga röven av sig och sedan när resultaten dyker upp blir det dessvärre en stor chock, fast åt fel håll. Inte den där glädjande chocken utan den besvikna. Man har helt enkelt blandat ihop allt tack vare stressen.

Ibland önskar man att det fanns någon rättvisa inom skolan. Att alla föddes med samma kunskap på sina hjärna och alla skulle få plugga lika mycket/lite.

Ja vi få se hur gammal man blir pga denna stress!

Har förövrig tagit svininfluensasprutan idag. Det känns som om hela min arm är borta och känner jag den dunkar det en aning. Men jag fick en clementin och det var dagens höjdpunkt! 

Sen fick vi åka till Kallinge och kolla på olika naturgrejer och vi hade trevligt därbak i mini-bussen så:) Rätt vad det är kör han in på en cykelväg och jag tror helt serrisöt vi ska åka ner i diket, men vi klarade oss.

Nu ska jag snart kolla på Ullared, för plugga... Vafan ska man göra det för när det går åt helvete ändå?


Här stod vi efter vi kört på cykelbanan.. och fåren jagade oss, tur vi satt i bilen annars hade jag fått fart på benen!

Tack till tjejerna i klassen som gör det värt att gå till skolan! Fyra dagar kvar sen åker vi ner till Kina och kopplar av!;)
/M!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0