Söndag!

Nu har jag precis tagit mig från sängen, ut till köket, hämtat frukost och hoppat ner i min soffa!

Under helgens gång har jag hunnit med ganska så mycket. Jag har kollat hockey, bakat, haft myskväll med Emma och Jojje, städat ut bland mina jackor eftersom jag fått en ny, varit hos mormor och morfar, handlat nya hårprodukter (jag vet att jag inte skulle köpe något till mig själv eftersom jag har förbud, men detta var ett måste, det var liksom slut) osv.

Ja så har min helg sett ut, väldigt kortfattat men det räcker! Det går så snabbt, i mon är det redan måndag igen, och ännu en ny vecka väntar. Dock en ganska så lugn vecka om man kolla i almernackan, men ser man på veckan efter så är det två prov + en stor uppsatts som ska lämnas in så jag få försöka dela upp det. Men idag vill jag ha en ledig dag:)

Nästa lördag har vi vårt första lusseframträdande och dagen efter så är det julskyltning. Det ska bli mycket spännande och framförallt roligt:)

Nu ska jag hoppa in i duschen!

/M!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0