Slut på hela lovet!

Har precis kommit hem ifrån söndagens lusseträning.. Idag skrattade jag som vanligt, men även så mina tårar började rinna. Det är svårt att förstå den roliga grejen om man inte är där men jag kan försöka förklara.

Vi hade sjungt igenom häftet en gång och vi tog en lite paus. Vad vi alla vet efter förra helgens träning så blir det skrattanfall på skrattanfall när vi sedan ska börja sjunga för andra gången. Våra röster sprack en efter en och det där leder mer till lustiga blickar ist för skratt.

Sen skulle vi sjunga: Låt det brinna. Hmm första versen gick bra men inte andra. "Vår tro är en krubba och ett nyfött barn", ska det ju vara. Men jag råkade av någon anledning sjunga "vår tro är en klubba och ett nyfött barn" och då börjar jag förståss att skratta! Ingen hade hört vad jag sagt och ville självklart få reda på det roliga. Jag tänkte, äh det var juh inte ens roligt, men jag sa som det var och så bryter en efter en ihop av skratt och tårar kommer från alla olika ögon. Ja, det var roligt.

Sen skulle vi sjunga winter wonderland. Då går det: "But yo can do the job when you're in town", Massis tyckte det skulle svänga lite extra och la därför på "but you can do the job when you're in tououououwn". Ja, vi gör juh inte de här med mening utan det kommer automatiskt när rösten är trött.

Annars idag har jag sovit ut, och sen pluggat religionen. Ska kolla på ensam mamma söker snart och sen ta tag i företegsekonomin lite:)

Ha en fin kväll!
/M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0