Sjukstuga!

Fy vilken jobbig kväll och natt det blev för mig igår. Precis efter jag skrivit gårdagens inlägg så började huvudet värka och armen började stelna till. Hela kroppen börjar skaka och jag kallsvettas som bara den.. Fick höppa ifrån soffan till sängen och förväntade mig att jag skulle somna. Vilket jag itne gjorde. Jag fick ringa in till mamma och be att hon kommer ut till mig med tabletter och vatten. Jag känner hur yrseln och illamåendet börja tränga sig fram. Vi beslutade att jag skulle sova där inne ikv ifall jag skulle behöva mer hjälp och eftersom pappa ligger i maginfluensa så fick jag sova i hans säng. Det var då ett tag sedan:)

Så fort jag lagt mig ner får jag springa in på toan och spy. Därefter skakade jag och bara kallsvettades så jag fick panik typ. Efter mycket om och men så somnade jag och vaknade sen upp idag och hade en svullen arm och feber. Men illamåendet och huvudvärken hade dock släppt. En aning ont i nacken men var nog för jag sovit lustigt..

Idag har jag inte gjort något annat än o legat i sängen. Febern sitter i och det blir ingen skola för min del i mon heller.. Ganska så drygt att ligga sjuk och inte ha någon ork över till något annat än att vända sig om i sängen..

Nu ikv tog jag mig tid och renskev min svenskareflektion. Och nu ska jag hoppa i sängen, dumma spruta och negativa stressen!!


Kvällens plugg!
/M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0