Roligaste fredagen på länge!

Hejsan hoppsan allihopa!
Hoppas det är bra med er dagen innan första advent o allt? Med mig är det kanon bra och jag är fortfarande mätt sen igår..

Jag klockan 6 träffades vi alla tjejer i klassen som går samma inriktning utanför Kinarestaurangen. Vi beställde in en massa mat och åt o åt som om vi aldrig hade sett mat förut. Vi beställde även in efterrätt och efter det kände jag mig som en ballong, trodde helt serriöst att jag skulle spricka! och det var jag nog inte ensam om..

Vi begav oss hem till mig med lite tidspress på ryggen eftersom idol skulle börja vid åtta, och vem vill missa det när det bara är såhär lite tävlande kvar? UNder veckans gång hade alla fixat något att ha med sig så det blev kakor, kolor, chips, och det bästa, morätter/gurka med dipp! Åh jag åt mig ännu mättare på det och jag kunde knappt röra mig, ett under att min klänning inte sprack i sömmarna, hihi!

Under tiden vi kollade på idol fick vi en idé och börja fläta Louises hår i sånna små flätor, haha ska bli roligt och se hur det blir när hon tar ut att.

Efter det var färdigflätat så blev det spel. Och herregud vad taggade vi var! Upp till bevis är lätt ett utav de roligaste spelen ag har spelat och det bjöd på en många skratt när man skulle köra kroppskorten.

Det började bli sent och folk gick hem efter hand och tillslut var vi bara tre kvar som satt och pratade lite och lättade på hjärtat innan dem också begav sig hemmåt.

I morse så vaknade jag och var fortfarande mätt, inte ens frukost gick ner.. Jag måste iaf lyckas med att töjja ut min mags'ck efter dessa dagarna hemma då jag knappt ätit något alls. Så nu är jag precis utkommen ifrån duschen och ska plugga lite geografi. Sen vid 5 ska luciakandidaterna vara hemma hos frida och laga mat och sen lussa för första gången, lite pirrigt men detta ska nog gå bra!

Här kommer lite bilder från igår:)
 

 
 


 

  

 
/M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0