Nu bär det av till Skåneland!

De två kommande dagarna åker jag ner till Lund (imon) och Malmö (onsdag) med skolan. Först hade jag tänkt att sova över hos syster där nere men insåg att jag var tvungen till att hålla på och fixa med mötesplats och busstider osv, så jag tyckte ändå det skulle kunna funka att åka buss fram och tillbaka två gånger denna veckan.

Vi ska till Lund i mon och kolla på universitetet och lite så. Få hoppas att man hinner med en lite shoppingrunda också, vilket jag ser fram emot:) Sen på Onsdagen ska vi dit med alla Ekonomiarna och kolla på City Tunneln som vi sedan ska göra ett projektarbete om.

Helt sjukt vad mycket vi ha och göra i skolan nu de sisyta veckorna fram till jul. Vill skolan helt enkelt ta död på en och få en att gå in i väggen? Det verkar vara deras onda tankar bakom deras lustiga idéer iaf..

I helgen har det varit så trevligt så:) Åkte till Växjö på fredagen och shoppade sedan hem hit till mig och laga mat. Det fick bli fläskfilé. klyftpotatis, sås och grönsaker. Jodå, det var ätbart, helt klart!

Sen på söndagen åkte jag upp och kollade på hockeyn med Dea, Jojje och Rassus. Efter att mina fötter tappat känseln åkte jag hem o åt lite snabbt och sedan upp till Rassus igen med Dea.

Där var även Pette och Martin och kvällen blev lyckad och lilla andrea var så övertrött att hon skrattade som aldrig förr. Vi spelade kort och pratade massa skit tills vi allihopa blev lite hungriga..;) Och klockan blev mycket så vi åkte hem:)

Söndagen bestod av fars dag och därmed fika hemma hos mormor och morfar. Direkt ner till lusseträningen och sedan kom Dea och Jens hit för att kolla finalen av ensam mamma söker:)

Ja, så i helgen har jag inte ens öppnat en bok så det känns både bra och dåligt. Få nog ta med mig och plugga lite på bussen i mon. Den går redan vid 7, så frågan är ens om jag kommer hinna med den? Jag som inte ens kommer upp vid halv åtta.. Får helt enkelt gå direkt upp ur sängen, ta med mig frukost och fortsätta sova i bussen.(Y)

Ha det fint, kameran åker med till skåne så vi få hoppas på lite roliga bilder=D
/M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0