Frisk som en lärka!

Ja, näsan iaf!

Vaknade idag feberfri och bestämde mig för att jag ska till skolan i mon. För på kvällen sen blir det middag på Kina och sen hem till mig och ha en myskväll med dipp o allt vad dem planerat nu i veckan utan mig. :) Så fina vänner jag har! Alla har verkligen hört av sig någon gång under dessa tre dagar och frågat hur jag mått, så omtänksamma:)

Nu under dagen har jag försökt att plugga lite men hjärnkontoret där uppe har inte riktigt velat gå igång än efter veckans vila.. Så jag hoppas den är på hugget i mon i skolan ist!:)

Blir inte så mycket att skriva om när man bara ligger i sängen och kollar på TV hela dagarna. Mina ögon borde vara fyrkantiga, som mamma och pappa alltid sa till mig när jag var liten och hade kollat på TV! hihi!

/M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0