dålig uppdatering!

Nu är äntligen religionprovet avklarat och det känns fantastiskt skönt!!

Lisa har åkt upp till Halmstad, och Rassus har kommit hem ifrån Södertälje denna veckan. Så i mon ska jag till växjö med milan, rassus och pette för att shoppa och senare på kvällen ska vi hit och laga mat då även deabruden kommer och äter med oss:)

Under veckan som gått har det varit som vanligt, träning, skola plugg och hela galoppen. Och vi fick reda på arr nästa vecka ska vi till Lund på tisdag och Malmö på onsdagen så det blir en slapp vecka nästa vecka:)

När syster åkte till Malmö igen så råkade hon ta fel kalender.. Vi har nämligen likadana så jag har letat som en idot här hemma. Känner mig så tom för i den står verkligen alt vad jag ska göra så jag får be henne säga en dag i taget om vad som ska hända och göras;) Men hon kommer hem på lördag och tar med sig den då:)

Annars är läget under kontroll och det börjar närma sig jul. Höstvädret har väll inget missat, och det är väll inget att hurra för precis:)

Nu ska jag sova så det blir fredag:D godnatt!
/M!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0