Uppvisning med småbrudarna=D

Todeloo!
Vaknade redan vid halv tio idag?? Måste vara något som inte stämmer.. Brukar alltid sova halva dagen. Men det var bara bra iof för då fick jag en lite stund till att plugga. Det var faktiskt behövligt:)

Sedan så har jag levt nere i sporthallen hela dagen. Och har faktiskt haft en trevlig dag med allihopa. Sannas och min sista uppvisning tsm med dessa underbara brudarna. Så vi satt på läktaren och var extra stolta över hur duktiga dom blivit:) Sedan var det dags att ta en massa kort, och tro mig, vi hade riktigt roligt och fick oss många skratt:)

Sen väl hemma var det dags att plugga igen. Har ju redovisning i mon som ska hålla på ett bra tag och jag hade ganska så mycket panik. Och rätt vad det är så lägger datorn av? Shiet, bara allt sparades nu tänkte jag. Och det gjorde det, annars hade jag fan inte gått till skolan i mon.

Så nu är jag klar och ska bara mumla igenom allt detta en gång för mig själv och sen får det faktiskt gå som det går..

Riktigt trött är vad jag är så ni får lite bilder sen är det slut för denna veckan:)

Världens bästa SannaPannaPlutt =)


Världens bästa tjejer! =)


Detta förklara våra träningar såååå bra (Y) :)

Gokväll!
/M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0