Tidigt uppe!

God kväll allihopa:)

Nu är jag hemkommen, nyäten och nyduschat. Har haft en kanondag i malmö med mor och syster:) På tåget ner träffade min morbror som skulle ner till lund för att hälsa på min kusin. Så det va lite roligt:)

Väl nere möter vi upp majsan och går och fika nästan direkt. Sen blev det shopping för hela slanten och slantarna är itne så många längre;) haha!

Mor och Syster yster! <3

Hon cyklade och cyklade, men kom ingenstans..

Dagen led mot sitt slut och maja återvände till sin lägenhet där hon skulle ha lite fest med sina kompisar innan dom skulle dra ut för att fira henne. Mamma och jag fick sätta oss på tåget och åka tillbaka hem hit till byn:)

Är helt slut i mina ögon så får nog snart krypa ner under täckerna. Sen är det juh så att alla reser bort just denna helgen. Milan och Dea är i Halmstad hos Lisa och Systrarna Kronberg är i sthlm:P

Godnatt!
/M!



Ser ni vad tidigt jag är uppe?:O Dock tar det emot ganska mycket i mina ögon;) ska snart ta tåget till malmö för en dags shopping, och fira syrran! :)

Vi hörs mer ikv när jag kommer hem.

Min största förebild, den personen jag älskar mest, min bästa kompis, min storasyster!

Idag fyller du 21 år och du börjar snart bli gammal. Kan fortfarande minnas de där stunderna då vi var så små så små. Jag följde i dina fotspår vart du än gick och jag skulle vara precis som dig. Jag skulle göra precis som du gjorde. Skulle även vara med när du och dina kompisar skulle hitta på något. Spelade ingen roll vad jag fick göra, om jag fick springa och hämtar bollar när ni spelat något eller om jag fick stå och veva när ni hoppade hopprep här ute på gatan, så var jag mer än nöjd. Jag fick ju vara med dem stora tjejerna och min största idol, nämligen du. Du tog/tar alltid hand om mig om det var/är något, och det är du som kan få mig att komma på bättre humör. Det är du som lärt mig nästan allt som jag kan. Inom gymnastiken som jag fastnat för så mycket är helt klart din förtjänst. Hela sommarlovet åkte denna nedrans gummimattan in och ut på gräsmattan i varenda timme. Vi kämpade på och hade skoj, fastän jag var mycket sämre än dig...

Nu idag är vi inte så små längre, jo ibland när vi är trötta, men vi har mognat till. Och nu bor du inte ens hemma längre, har ingen som jag kan förlita mig på mer än mor och far. Det går bra det också, men inte riktigt samma sak.


Stort grattis till min underbara syster som är värd all kärlek ifrån mitt hjärta. Jag älskar dig!



/M!


Kommentarer
Postat av: Maja

Söt du är hjärtat :)

Älskar dig <3

2009-05-09 @ 09:04:57
URL: http://ihuvudetpamaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0