SUCK!

suck, suck och åter suck!!

Denna jävla skola, den tar mer än kål på mig.. Igår hade va uteträning med mina och sannas tjejer vilket dom uppskattade och vi fick nästan tvinga dom hem. Dom hade önskemål om att ha en sista träning innan avslutningen och visst ställer ledarna upp! =)

När jag kom hem fick jag slänga upp matteboken ör att plugga till det nationella som var idag. Där satt jag tills klockan blev allt för mkt och det va dags att sova.

När jag väl ligger i sängen får jag näsblod och det får jag alltid när jag har mycket och är stressad.. Men efter ett tag slutade det och jag kunde somna.


Underbara tjejer!

Vaknade idag och var inte alls på humör. Var även förkyld och tung i hela kroppen. Men gick till skolan och gjorde mitt prov. Även under den tiden så fick jag näsblod. Så fick springa in på toan och få stopp på det:P Satte mig ner igen och gjorde klart provet.

Efter det mådde jag inte alls bra, jag bestämde mig för att se om mat kanske kunde hjälpa. Men icke sa nicke! Jag fick sjukanmäla mig och cykla hem för att försöka sova. Missade bara idrotten och den hade jag nog inte kunnat vara med på så..

Nu ligger jag i mitt rum och kolla på när pappsi försöker laga min video. Ska nämligen kolla på en riktigt gammal film=D vara lite gammalmodig av mig!
/M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0