Söndag!

Hejhej!
Börjar med gårdagen.

Familjen packade picknick korgen och åkte ut till brunnsparken där alla andra familjer satt och väntade. Våra föräldrar som känt varandra sen lång tid tillbaka och även alla barn, eller ah nästan iaf:) Där satt vi och gottade oss i drygt tre timmar. Spelade kubb och hade det riktigt trevligt, sånt borde hända oftare:)

När vi satt där ringde moster Monica och sa att jag fått ett kusinbarn till:) Wiiie! En liten flicka och jag hoppas på att få se henne snart:)

Mysigt:)

Marcus och jag möter..

Andrea i kubb! =)

Alla =)

Jag åkte ut till Saxemara beach för där spelade alla volleyboll. Efter det va klart körde Jojje och jag inte till stan för att hämta dagens kvällsmat till de andra, pizza. Vi körde till Maxi för att köpa dricka och sen hem igen:) Väl ute i Saxemara igen kollade vi på Robinsson och hade det trevligt. Kvällens var ändå detta:

Vi satt och kollade på en film när helt plötsligt nyheterna dyker upp. Återigen pratar dom om den där svininfluensan och jag börjar bli lite orolig. Så jag frågade Anton:
- Anton, hur vet man att man har svininfluensan?
Anton tänker en stund och svarar sedan:
- Hmm, jag tror det är så att man får såndär grisnäsa och knorr.
Må tro att jag skrattade så ögonen sprutade. Jag är inte känd för att ha bra humor. Men jag hade iaf roligt åt detta hela kvällen sen. Resten av folket hörde inte detta så dom fattade inte vad jag skrattade åt så.. Men ojojoj:)

Här är Anton och jag, dagiskompisar!

Pappa kom och hämtade mig sen lite senare och när vi körde hem så stod det en massa brand och polisbilar och ambulanser med blåljusen på för en bil kört av vägen ner i fårhagen. Lite läskigt faktiskt.. Hoppas bara det itne är någon om man känner..

Idag har jag pluggat som fasen, duktig jag är :) Men jag måste nog lägga i 5ans växel nu för att hinna klart, men inte ikv..

Hoppas ni haft en trevligt helg, för det har jag haft:))
/M!

Kommentarer
Postat av: beccah

måste bara säga att de va några utlänningar ifrån älgbacken som hade kört av vägen. Och deras familjer hann dit innan räddningstjänsten och ambulans o allt de där hann komma xD

2009-05-03 @ 21:27:09
URL: http://ohnoshiit.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0