Slut på denna veckan:)

Hejhej!
Är det inte härligt att kunna sitta på altanen och äta nygrillat med en massa goda kalla såser såhär på kvällen och veta att man är långledig?:) Jag gillar det iaf!

Idag har 3orna på skolan haft mösspåtagning. Hade förväntat mig mera liv och bravader än vad det var. Säger nästan som Frida sa, Jag är ganska så besviken:P Men dem har ngr veckor på sig att göra Frida och mig mer överraskande!

Började halv tolv idag och slutade halv tre. Och på de tre timmarna hann jag med ett betygsamtal i spanskan och en redovisning i SH/SO. Så nu är skolarbetet över för min del. Nästan iaf, har bara småsaker kvar annars är det lugnt:)

Hörde ni hur det dånade och hade sig inatt? Shit, var juh precis som om att det var precis ovanför mitt rum. Men jag var för trött för att vara vaken så jag somnade om:)

Nu ska jag snart hoppa in i duschen, få se vad som händer nu ikv. Syster har kommit hem så förmodar att det blir en lugn kväll.

Både Mil och Flis har åkt upp till götet och ska ha det trevligt där uppe. Och jag ska jobba på fredag, känns ganska så bra för jag behöver lite goa pengar nu när alla studentpresener ska köpas:)

Men ha en underbar kväll och alla ni som ska tälta ikväll för att sen vakna upp på gökottan i mon så får ni frysa lite åt mig också^^ (Jag är då inte avundsjuk, haha)

/M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0