Skolfri dag!

Todeloo!
Nu har jag precis städat heeela rummet. Herregud vad dammigt allt blir när man har fönstret öppet och dörren till alltanen, kommer juh inte hur mkt småstenar som helst. Men nu är det borta! =D


Var inne i Kna med Mammis innan idag:) Hittade faktiskt lite, trodde inte jag skulle göra det men där hade jag fel:)


Nu sitter jag här hemma själv:) Mor och Far firar bröllopsdag idag. Hela 15 års sedan det var bröllop. Hela 15 års sedan jag ställde mig i kyrkan och drog upp min klänning inför allt folk och skrek:
- Kolla måmå! Jag har strumpbyxor på mig!!
Ja, jag var två år och saken var den att jag hade sånna fina nylonstrumpbyxor på mig. Fick alltid annars ha sånna lite tjockare för dom inte skulle gå sönder;)

Finns mer saker som jag gjorde på mamma och pappas bröllop men det tar vi någon annan gång;)

Nu vill jag har något i min mage:)
/M!

Hejsan hoppsan!
Idag har jag äntligen vaknat upp på rätt sida, trotts att jag är igentäppt och ont i halsen, så är jag glad ändå:D jag har inte riktigt kommit på varför än men antagligen är det väll för att det snart är sommarlov + att jag är ledig idag + att det snart är helg + att jag snart ska in till kna med mamma. Ja, trotts molnen på himlen idag så tror jag att jag kan hålla humöret uppe hela dagen=D

Har precis vaknat och ska snart upp och käka lite frulle. Så jag är klar oså när mamma och jag ska in och leta skolavslutningskläder. När man gör det, då känner man att snart är det slut =D

Hörs sen!
/M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0