Sannapanna på besök! =)

Det blev ingen träning för mig idag. Jag var för trött för att hoppa runt där nere. Hade säkert slutat med att jag stått på näsan eller ngt.

Så Sanna och jag for ner till stan för att fixa grejerna tills i mon och sedan hem hit igen. Det tog längre tid än vad vi väntade oss och v få se om dem blir glada för våra överraskingar imon. Jag hoppas på fint väder och att mina solstrålar skiner lika mycket som dem brukar göra:)

Sanna och jag blev hungriga och tänkte därför laga oss pannkakor. Problemet kom när vem som skulle göra vad. Jag är inte duktig på ngt i köket och hon är nästan i samma klass som mig. Men vi lärde oss juh fler pannkakor vi stekte och de gick ner=D



Sanna är duktig^^

Så nu ska jag krypa ner med datorn på magen och snokar runt lite.. :)
/M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0