regn, regn åter regn!

Hur länge ska det hålla på att regna? Ge mig tillbaka denna solen som lägger på brännan mer o mer för varje dag som går:)

Idag har det varit en intensiv dag med prov och redovisningar.. Väl klar i skolan så gick jag upp till jobbet och stannade en runda för att prata med Annika. När jag var klar gick jag ner till Mia Nova för att beställa tid för ansiktsbehandling. Lät heltunderbart när hon sa vad som ingick i priset:) 

Gick hem i detta vädret.. Kom hem och frös och var blöt! På med varma kläder och först nu har jag börjat tina upp. Inget gjort på SH/SO arbetet idag så i mon MÅSTE jag verkligen.

Imon är det även nationella sista i engelskan.. Ska bli kul och se hur detta slutar..

Nu ska jag snart ner och träna, och jag är riktigt taggad på aerobic ikv. Hoppas Linn också är det(Y)

Hörs sen!
/M!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0