Onsdag


Hej igen!
Har precis kommit hem ifrån en cykeltur nerifrån andra våningen med milan. Ni förstår, att vi kan få våra ryck allt från att gå till ÖB för att köpa toapapper till lisa i ösregn och att cykla upp till kallinge på så lite tid som möjligt^^ Och idag var det dags för yttligare ett. Runt åtta ringer hon mig och vi är lika uttråkade båda två. Efter att ha klagat på Ronneby, att det inte finns något att göra så kom vi på att vi skulle äta något. Trotts att Jojje hade följt med mig hem efter skolan och vi nästan ätit en hel kladdkaka och jag precis hade ätit lunch och milan likaså så skulle vi äta ngt! Vi funderar först på kycklingwook. Men vi insåg att nej, det får bli en annan gång. Milan blev sugen på en baguette på andra våningen och jag tänkte, tjaa varför inte? Så hon for in till stan och var här runt halv nio.

Väl framme så tar vy racecyklarna ner till stan för att sedan börja äta. När vi satt där planerade vi hur vår framtid ska se ut. Vad vi ska göra efter studenten osv. Och folk, detta är ingen dröm utan detta SKA ske! :)

Vi åt upp och satt och pratade om allt möjligt. Tills vi sedan bestämmer oss för att cykla hem. Efter dagens onyttigheter var det inte ens påtal om att gå upp för backarna, NEJ! Här skulle det motioneras till max! Ganska stolt över min insatts =D

Förövrigt så har skoldagen varit ganska så meningslös. Cyklade med jojje till skolan och väl framme kom jag på att jag inte började förens en timme.. Sen var det inte det längre utan då var det 1 h och 45 minuter ist. Gjorde mitt spanskaprov som gick åt hellsicke och sen cyklade jag ner till apoteket med jojjsan eftersom hon snart åker iväg till.. ja, var det nu var. Sen hem hit och äta kladdis. Åkte nr för ansiktsbehandling och du milde tid vad man fick njuta och skrika samtidigt:P Fy vad ont det gjorde när dom höll på med salvorna och allt. Iaf, hem och så körde jag lite med pappa oså:)

Nu sitter jag här, är ledig i mon så känner ingen press på att jag måste gå och lägga mig. Dock har jag sjukt ont i halsen och blir bara mer förkyld för varje timme som går.

Så en bra film osen krypa ner i sängen vore väll inte så dumt? Känner mig slö idag, har inte fått träna för halsen och det. Tkr jag blir slarvigare och slarvigare med min träning, men snart så =D hihi!

Ha en nice kväll!
/M!


Tjohoo!
Har riktigt ont i halsen just nu, och förkyldningen sitter fortfarande i. Inte sjuk nu väll?
 
Är sådär riktigt rastlös för tillfället och milan ringde och var lika rastlös hon. Efter mycket om och men så bestämde vi oss för att åka ner och fika! Eller äta, eller vad det nu blir. Vi gör iaf något åt att vi är rastlösa, inte ofta det händer;)

Hörs senare för nu kom hon;)
/M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0