Onsdag, igen!

Känns som det precis var igår som jag skrev inlägget "så var denna veckan slut". Men icke sa nicke.

Idag vaknade jag vid 8 och skulle cykla med Eline och Frida till Ekenäs. Så vi möttes vid stationen vid 9 för vi sedan skulle samlas vid 10.  Och det var inte lite kallt idag. Jag tänkte att det slutar nog blåsa under dagen, men herregud det var ju typ storm?:o Efter lite drygt en halvtimme var vi ute och vi var ganska så tidiga:P Och vid havet blåste det ännu mer så vi fick sätta oss bakom omklädingshuset och kolla på när ngr spelade fotboll/handboll/rugby fråga mig itne vad. Tänk när man var sådär liten, då var tjejerna och killarna lika starka;) haha!

Iaf, vi satt där och frös och solen kom fram lite när den ville men det va inte många sekunder. Vi fick mat, korv, och efter det fick Linnea, Linnea och jag nog! Vi satte oss inne i omklädningsrummen och pratade spökhistorier som vi varit med om. Och vipps så glömde vi bort tiden och när jag kollar ut efter allt folk. Så var det bara tre kvar:o Men jag satte mig på cyklen och cyklade hem. Vid ett ställe trampade jag och trampade men kom fran inte frammåt.. Sikken motvind, aldrig sett på maken!



Kom hem och var helt slut. Solen hade börjat titta fram lite mer så skulle försöka att lägga mig på altanen för att sola. Men dock hade inte blåsten försvunnit, så jag fick ge upp det där..

Sen nu ikv så har jag sjungt på konsert. Det gick då inte alls så bra som jag ville att det skulle gå, men inget o göra åt. Dock är jag så avundsjuk på Sannas underbara röst!!! Hela hon är underbar, vad i allsin dar ska jag göra utan henne nu framöver? Jag kommer juh itne kunna stå på mina egna ben längre.. buhuuu!


Söt som socker!


All kärlek!
/M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0