Mammas dag idag!

Idag har det varit mammas dag:) Det har vi firat med att varit ute på Karön hela dagen. Eller ah nästan:)

Jag vaknade sent idag. Maja och jag körde ner till Maxi för att köpa en massa rosor och olika lotter till mamma. Hon vanv(Y), dock inga större summor men ändå;) haha!

Efter det körde jag ut oss allihopa till ekenäs. Vi tog kallebåten över till karön och fick ett bord ute i solen. Jag höll helt enkelt på att dö av värmen. Jag vet att man inte ska klaga nu när den äntligen kommit fram, men det var riktigt varmt att sitta där. Väl klara med maten så bestämde vi oss för att gå en runda runt hela ön. Vi gick o gick o gick.... Helt plötsligt hör jag något som rasslar till i gräset och jag springer som om jag fått eld där bak och upp på en parkbänk. Måste varit en rolig syn asså:P Men jag beslutade mig för att fortsätta gå.. Solen stod på hela tiden och det var helt vindstilla, iaf på ena sidan.




Väl klara med rundan så hoppade vi på kallebåten igen och där träffar vi Roberts familj. Eller vi hade ju sett dem när vi satt o åt men nu stannade vi och pratade en runda också:D När vi pratat klart blev det båten hem osen hem till mormor och morfar:)

Asså dem här gamla människorna dom är för härliga!! Mormor var riktigt på humör för att vara rolig så jag fick mig en massa roliga skratt utav vad som sas^^

Åkte även upp till farmor och gav henne en blomma och lite vatten sen hem. Och nu sitter jag här och ska kolla på en film snart:)

Trevlig kväll!
/M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0