Lördag!!


Hej gott folk!

I torsdags var det en seg skol dag och alla ville bara hem för att sedan åka vidare på sina håll. Jag hade sällskap med Matilda och Bella ner till stan och snälla som dom är följde dom med mig in för att köpa lime=D Vi skiljdes åt. Cyklade hem och började fixa allt klart inför kvällen.

Senare kom Milis hit och efter allt var klart så körde pappa upp oss till Rassus där vi skulle grilla och ha det trevligt:) Det hade vi också! Efter vi ätit och haft en trevlig kväll gick vi vidare till ngr andra. Sedan fick vi stå och vänta på bussen ute i 40 minuter för att komma in till stan. Väl inne i stan så gick folket ner till hallarna utom Gusten och jag. Både för henne och mig gick det till gränsen! Så hem och lägga sig och försöka tina upp(Y).. Kollar man tbk skulle vi stannat hos Rassus och haft det trevligt, men men:)

Igår var jag uppe redan vid halv sju för jag skulle till Kallinge, Karlskrona och Ronneby för att spela. Efter att den dagen blivit avklarad jag gick på fotboll med lite folk, trevligt:) Hem och äta och vila, och sen städning. Rummet såg ut som andra världskriget!

Därefter åkte jag till Fida där allt folk var. Vi kollade på film men jag insåg ganska snabbt att varken ögonen eller hjärnan orkade hänga med på det så syster hämtade mig. Rassus och Sören kände likadant och vi körde hem dom på samma gång:)

Har vaknat nu och är fortfarande inte riktigt utvilad^^ Hahah, men få se vad som händer nu senare idag:) Bilder kommer när jag fått dom=D

/M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0