Krassliga Malin!

Usch vad jag inte gillar att halsen kliar och förkyldningen som aaaldrig går över.

Igår så var vi nere på fotbollen då ja. Saxemara - Sölvesborg. Matchen slutade 0-0 men måste säga att den va bra:) Efter det mötte vi upp alla andra och gick till via för folket var hungriga:) Klara där så skulle vi hyra film och ge oss hem till frida. Men varken mitt huvud eller min hals pallade det så jag fick be far komma och hämta mig. Somnade som en gris!

Idag vaknade jag tidigt och skulle spela utanför maxi. Även där fick jag ge upp efter halva. Yr och förkyld. Så hem och lägga mig i sängen. Och det är väll här jag legat hela dagen. Är en aning rastlös nu i mina ben, men huvudet är så segt så segt^^

Jag hoppas denna sjuksaken försvinner nu under natten, sova sova sova!!

Go kväll!
/M!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0