jo, jag lever fortfarande!

Har anledningar till varför jag inte skrivit sen i onsdags. Och för det första är att både onsdag och torsdag så gjorde jag absolut ingenting. så fanns inget att skriva om;) Och i fredags så jobbade jag och var heelt slut på kvällen sedan. Men nu har jag tagit mig tid! =)

Igår åkte jag ut till Mil och skulle försöka ta oss ner till stranden men vädret var ju ingen tia precis så vi fick stanna inne hos henne. Lite senare på dagen när hon duschat och packat klart åkte vi in hit till mig. Då var det dags för mig att göra sig klar för att åka upp till Rassus där alla andra var.=D

Allt börade med att vi alla satt i köket och pratade om allt mellan himmel och jord. Vi tröttnade och gick sedan ut för att sparka fotbooch hoppa stussis. Näär barnet i Sebban kommer fram så är det farligt. Han rullade fotbollen i en lerig vattenpöl och sedan sköt på oss alla som hoppade. Jag blev träffad och han var nog extra stolt över det där skottet må jag tro!

Sen blev milan och jag rastlösa så vi tog på oss våra dojjor och gick bort till konsum för att handla gott till kvällen, men när vi kom dit så hade dom inte det vi ville ha så vi gick till rosa kiosken och köpte oss en varsin glass. Usch, den glassen stod mig upp i halsen hela kvällen sen.. Iaf, vi gick tillbaka och körde sedan en tunering på fifa. Och jag vann över Milan, host^^

För sött för min smak! =P

Världens bästa Milan!

M&M på fri fot i Kallinge! ;)

Det blev senare och folket drog hem. Milan och jag beslutade oss för att stanna över natten så han skulle slippa sova själv tills hans bror kom hem. Även Adde stannade. Så vi tog ner alla filtar och kuddar vi hittade i rummet och la oss i vardagsrummet. Där nere så pratade vi och pratade och pratade. Tillslut var det ingen som var trött längre så då började vi köra lite roliga lekar. Vi la oss ner och kollade på Emil i Lönneberga för att förhoppningsvis blir lite tröttare. Men usch jag blev bara övertrött och låg och skrattade så min mage krampade åt ingenting.. Som vanligt med andra ord.

Runt 3 hör vi någon som rycker i handtaget och vi blir alla rädda och undra vad som händer. En lite stund efter ringer det på rassus mobil och då vare bara hans bror som inte hade ngr nycklar. Pjuh, milan och jag kunde andas ut.

Efter detta är vi mer trötta och vi halvsomnar allihop Tills det ringer och vibrerar på rassus mobil men han är för trög för att förstå att det är hans. Sen ringer det hem och då säger vi till honom att det ringer, men han hinner ine svara. Då är vi klarvakna igen och kan inte somna om..

Efter en stund med yttligare lekar så somnar vi och det är itne mkt man sovit inatt. Vi satt och kollade på TV hela morgonen och gissade reklamer^^

Och nu ligger jag hemma oc bara ta det lugnt. Ska se om det är lönt att ge sig ner för att träna efter en tuppalur eller ngt. Annars måste Sanna och jag ner till Maxi och handla till avslutningen med tjejerna i mon:)

/M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0