Godmorgon!

Blir så arg! Är helt slut och behöver verkligen sova tills jag känner mig riktigt utvilad nu förtiden. Så i morse hade det kommit in en fluga i mitt rum och var runt mig hela tiden. Jag orkade verkligen inte göra något åt att först, men jag fick helt enkelt nog! Den ska få se på andra bullar om den stör malin i sin skönhetssömn. Så jag hämtade flugsmäcken, men när jag kommer tillbaka hittar jag den inte? Så jag lägger mig ner för att somna om igen, men då jävla kommer den fram. Och då måste jag röra på mig för att få tag i flugsmäcken oså är flugan borta IGEN. Så, har jag hållt på hela morgonen och nu kunde jag inte somna om längre, var helt enkelt för pigg!!

Igår så var jag först på konsert fast inte med Sanna eftersom hon hade studentsak så jag fick göra mig ett besök med Therese :) Efter jag lyssnat där gick jag raka vägen ner till brunnsvallen för att kolla på fotboll. Inte visste jag att det skulle vara sådär varmt i solen.. .

Efter matchen fick jag skjuts utav Milans familj hem osen blev det film:) The Guardian, och sikket spännande slut:o Jag brukar inte fastna för filmer utan kollar halva osen slumrar jag till. Men jag höll ögonen öppna hela denna filmen, och det var de värt!:)

/M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0