Fy för måndagar!!

Shululu=)
Hur är det med er? Bra hoppas jag, med mig har det faktiskt varit bättre. Har inte alls varit på humör idag och inte alls varit lka glad som vanligt, enligt mina kompisar.. Hmm, kan vara för att skolan tar kål på mig eller min otroligt underbara huvudvärk som jag har dygnet runt eller bara att det helt enkelt är förmycket just nu.. Jag vet inte vilket utav allt jag ska förlita mig på??

Iaf, hade ångers för att gå upp idag, för att cykla, för att komma till skolan, för att äta, för att använda hjärnan osv.. Tur väl var det väll att vi inte hade någon svenska eller SH så vi slutade redan vid ett :) Cyklade hem och la mig i sängen, en dag som denna är det ens bästa vän helt klart!! Jag somnade och fick skynda mig upp för att sen börja plugga. Hur fan skriver man en recension om en bok som man inte hunnit börja på? Jaja, jag får väll säga att man inte får fråga något om boken^^ Fem minuter innan jag skulle varit nere och tränat mina tjejer säger mamma att hon inte kan köra mig, toppen!! Hoppalong upp på cykeln och cykla iväg sur som ett bi och stressad som jag vet inte vad.. Tur att man bor i denna lilla byn så man hinner trotts att man inte kan tro det:)

Kom hem sen och insåg att jag faktiskt var tvungen till att ha något i magen.. Sen nu ikv har jag känt för att bara ta det lugnt och hitta tbk till mig själv! För såhär kan jag juh inte hålla på..

Imorgon är det återigen en slapp dag och vi ska orientera på idrotten, jag riktigt flyger av lycka.. Eller inte! Springa runt bland kottar och stenar är inget för mig!

Återkommer imorgon när jag förmodligen är på bättre humör(Y)

En glad lite skit för längesen! :)
/M!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0