Friday, I'm in love!!

Nu är det bara att hoppas på att sverige tar igen två mål lite snabbt så det förhoppningsvis kan bli förlängning!! =D

Pluggade lite innan men sedan ringde moster och då blev det inte mycket gjort så jag la det åt sidan och få ta och göra det på tåget i mon..

Vi hörs kanske i mon innan jag sticker, för då fyller min syster år!! =)

/M!


Nu är det helg, sooooom jag har längtat=D

Igår kunde jag verkligen inte slita mig ifrån hockeyn som var på TV, och väl när den var slut så var jag riktigt trött så jag somnade innan datorn hann startas..

Men idag har jag cyklat till skolan och haft en otroligt jobbig huvudvärksdag, IGEN... Cyklade hem osen skulle mamma och jag göra ngr ärenden på stan innan jag åkte ner till Hannah för att fia i ordning håret:) Tur att jag har henne!

Sen hem och kolla hockey, och nu sitter jag här med mina böcker och ska försöka vara lite duktig så jag slipper plugga samtidigt som jag kollar på hockeyn senare. Och att jag slipper ta med mig dom när jag ska åka till malmö i mon för att träffa syster som fyller år. Hon börjar dock bli gammal nu, 21 år! =D hihi!

Hörs ikv!
/M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0