En vanlig måndag.

Tjoho!
Idag har det varit en ganska så lugn dag, till en början med iaf.. Började med datakunskap och det är segt. Sen hade vi håltimme ett bra tag och jag var så trött så blev ittandes i en soffa hela tiden. Sen var det dags för svenska/engelska då han som gick bort i min klass för två månader sedan skulle komma och prata med oss. Usch, jag är riktigt svag vid sånnahär tillfällen. Riktigt hemskt..

Sen efter det cyklade jag hem oh shiet vad varmt det var=D wiie, hade inte varit fel att vara på stranden men icke sa nicke. Jag var tvungen till att förbereda för tjejernas avslutning. Väl klar med allt så gick jag ner mot fredriksberg fför att möta upp Sanna. Sen körde mamma oss ut och vi kunde börja med allt.

En härlig dag med underbara tjejer, dagen kunde inte blivit bättre. I fem hela år har dem varit mina och nu är det helt plötsligt över? Det känns både fel och lustigt. Usch jag kunde knappt hålla mina tårar inne när vi sa trevlig sommar efter denna dagen.. =( buhuu!

Sen nu ikv så har jag suttit en liten stund med min familj och kollat på stefan och krister. Ja ibland är det för roligt asså=D

Nu ska jag däremot sova och hoppas på att det blir enklare att stiga upp i mon:)

Världens bästa Sanna!

Först blev det tipsrunda på frågor om Sanna och mig. Sen om barnen:)
Efter det blev det charader, som bjuder på en massa skratt!

Sen kexleken.

Efter vi fikat på huuuur mycket kakor som helst (alla i gruppen ahde bakat en varsin sak) så blev det "så ska det låta".


Tillslut äppelleken:) Mer än uppskattad.. ^^

ALLA ska ner med huvudet;)

Ett varsit kuvert med de här två bilderna plus ett brev fick dem utav Sanna o mig:)

Finner inga ord för er!
Mer än att ni är mycket bättre än bäst och att ni ska ta hand om er:)

/M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0