Bra dag!

Hej sunshines!
Hur mår ni i detta underbara väder? Jag mår fint fint:)

Idag har det varit en ganska så härlig dag. Först svenska och det va inget jobbigt precis mer än att man blir psykad för man ska gå så djupt i alla dikter som han läser upp.

Sen hade vi håltimme och då passade Linnea och jag på att lämna in våra matteböcker och få vårat betyg. Efter det vare ganska så långt tills vi började idrotten så vi satte oss ute och lät solen förbättra på brännan lite. Ser nu att det inte blir en snygg bränna utav min tröja;) men men!

Sen var det idrott och då spelade vi fotboll. Gissa vad? Jag gjorde mål=D Haha, det är itne ofta det händer och inte bara mål utan det avgörande målet. Upp i krysset, det ni;) haha må tro att jag va glad sen eller?

Sedan cyklade Linn, Frida och jag hem. Bara efter några tramptag är det något som kommer flygandes ifårn himlen och ner på frida. Vi hör alla tre splash och jag fattar direkt vad det är, fågelskit:D Ooooj, Linn fick stanna cykeln och låta mig gå av för jag skrattade så mycket. Jag stod där i flera minuter och Linn o Frida skrattade dom också. Men lilla frida, alltid händer det henne ngt;) Ganska så äckligt men skitroligt! Min humor! ^^

Sen kom Linn o jag hem och då blev det TV:D

Sen nu ikv har jag haft avslutning med drillflickorna. Ännu en sak avklarad innan sommaren:)

Nu ikv ska jag bara packa till utedagen i mon osen ska jag sova, är helt slut! Solen tar all energi ifrån en och måsskit också för den delen=P

Ha de fint!
/M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0