Åt det ljusa hållet!

Förkyldningen går åt det ljusa hållet och jag mår bättre idag faktiskt:) härligt!!

Idag la jag mig på altanen för att sola lite. Mil ringde och frågade vad jag gjorde och vi sa båda två att vi inte hade ngt o göra. Jag besämde mig för att åka ut till henne och därmed lägga oss på stranden. Trodde det skulle vara kallt, men det var inte så farligt faktiskt. Vi låg nog i lä..


Mil tog så fina bilder så;)


Där låg vi och fikade och hade det trevligt tills klockan blev lite innan 6. Då frös vi och drog hem till milan för att käka fruktsallad;D Ja ni hörde rätt!^^ Brukar alltid vara ngr onyttigheter, men för omväxlingens skull så blev det nyttit:)

Mätta och belåtna så hämtade mamma mig. Och sedan körde upp mig till Sanna för att planera tjejernas träning i mon. Det gick bra och Sannas skäldpadda hjälpte till. Visst ser den läskig ut?:)


Ha en fin kväll så hörs vi i mon igen:)
/M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0