ännu en vecka nämare sommarlov:)

Nu är det bara typ 13 dagar kvar av skolan denna terminen:) Detta året har gått helt sjukt snabbt och man måste stanna upp och tänka på allt man hunnit med..

Har varit ledig idag så har städat rummet så nu ser man vilken färg jag har på golvet iaf. Sen har jag faktiskt valt och kollat ut lite bilder som jag ska framkalla någon dag nu framöver. Man blir juh så dålig på det, och jag tycker det är lite synd. För det är juh jätte roligt att sitta och kolla i gamla album.. Men jag har insett att det är ganska så många bilder som måste framkallas och saken är juh den att man vill kanske inte lägga alla sina pengar på att framkalla kort? Så man får nog ta lite i taget.. En bunt varje månad typ^^

Hemskt väder har det också varit idag! Sprängande huvudvärk från denna dåliga luften.

I mon är det bara m-tid och datakunskap. Sen ska jag försöka få med mig syster till Kna. Senare på kvällen ska Sannapanna och jag på konsert, de ni! =D Ska bli trevligt.

/M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0