Ajajaj!

Mitt huvud.. :( Detta orkar jag inte med nu också!!

Har haft ont i huvudet konstant sen i helgen. Det är inte migrän för det har jag haft i mina dar och då ligger jag och spyr upp hela magsäcken och flera timmar, så undrar vad detta är jag fått nu? Svininlfuensan kanske? Får nog kolla så jag inte fått någon knorr där bak och grisnäsa som anton påstår att man får när man har blivit smittad av svininfluensan;)

Idag har det varit en jobbig dag. Innan Linnea skulle göra sin bokredovisning kom hon fram till mig och sa:
- Malin! Du vet att boken består av fem olika berättelser?
- Nahe, du skojar?
- Nej jag skulel bara kolla igenom den lite snabbt igår och såg detta..
Jaha och jag som redan tänkt att jag var körd på detta.. Fick sätta mig ner och söka lite olika recensioner på nätet och försöka utveckla dom mer o mer..

Medans hälften av klassen gjorde redovisningarna så satte jag mig vid datorn och skrev lite på mitt SH/SO arbete.. Jätte duktig tyckte jag att jag var ända tills alla kom och började prata och jag glömde spara ner allt.. oops! Bara till att börja om.

Hade HI och då gick vi och åt ist eftersom vi skulle ut och orientera på idrotten i detta pissvädret. Jag hade fem tröjor på mig och en regnjacka eftersom det regnade. Det gick bra, jag skötte kartan och Linnea höll utsikt efter kontrollerna. Hann in på en bra tid så vi kunde få åka hem:)

Mamma hämtade mig och Linn vid brunnen eftersom både hon och jag var en aning blöta. Sen åt vi och rätt vad det var låg vi som två döda grisar i min säng. Eller en eftersom Linn snarkade så taket nästan lyfte. Upp efter ngr minuters sömn och vi var ganska pigga. Så nu är dagens aktiviteter avklarade och jag ska sätta mig och läsa min fina recension för mor och far heeela kvällen, här ska det plågas=D

Go kväll!
/M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0