3 dagar i denna veckan!

Denna veckan går vi endast tre dagar, helt perfekt. Sånna veckor skulle det finnas fler utav:)

Idag fick jag reda på att jag klarade mitt nationella i Matte B, så det gjorde mig riktigt lättad. Hade ställt in mig på att jag skulle vara ganska så körd:P

Sedan skjutsade pappa mig hem efter för det verkligen öste ner med regn. Kom hem och tog det bara lugnt tills det var dags för sista träningen med brudsen. Vi hade verkligen jätte roligt och när dom är igång med sitt fnitter så kan man aaaldrig få stopp på att!:)

Sen har jag inte gjort något alls ikv. Väntar på att man ska gå och lägga sig, för i mon äre tisdag och jag har typ bara muntliga nationella i engelska osen idrott:) Härligt när lektionerna försvinner mer o mer för varje dag som går:)

Stolt ledare!!!

Nu har klockan blivit lite mer iaf. Vi hörs i mon!
/M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0