Vetekudde

Sitter här i sängen med en vetekudde på nacken. Visst har det blivit bra men det kan bli ännu bättre! Och jag hoppas det gått över helt tills i mon..

Idag har det varit en lugn dag, gjorde provet och det kändes väll sådär skrev på allt iaf:) Precis innan provet slutade min penna att fungera? Nu på senare tid tycker jag mina staft gått åt väldigt mycket men aldrig fattat vart dom tog vägen. Nu idag fick jag svar på den frågan;) Alla låg i och hade fastnat så jag kunde inte få ut ngt.. Linnea och Linnea skulle försöka på sig att få ut allt men det slutade med att pennan låg i en massa delar och vi slängde den i papperskorgen. Men nu ni, nu har jag en ny och jag har lärt mig att två stift om gången räcker. Jag proppade i 4-6 stycken;) haha. Bild:
Gick hem och slängde i mig lite mat. Åkte ner till stan för att göra lite ärende och så fort jag kom hem tog jag mig ett bad:) Det va längesedan men tack o lov för vi har badkar, det är så härligt:)

Sen pluggade jag klart historian tills i mon och nu sitter jag bara här. Är ganska så sliten efter denna veckan och jag vet att jag har tre prov framför mig till nästa vecka så slitnare kommer jag bli:)

Imon är det 20-års fest hos Robert så där har man ngt att se fram emot:)

Nahe nu ska jag gå in till mamma och pappa.
Ha en trevlig kväll!
/M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0