Trött.

Hejsan på er!
Sitter just nu i majas soffa och kollar på TV. är helt slut i mina ben.

Igår så kom jag med tåget ner runt halv två, jag gick en runda på stan men jag gav upp lika snabbt. Så otroligt mycket folk både på gatorna och inne i affärerna. Jag kände att jag hade varken ork eller lust för att använda armbågarna så jag tänkte att det är en dag i mon också:)

Mamma och pappa som redan var här nere hämtade mig i stan, jag hade extrem skoskav så jag kunde verkligen inte gå en meter till. Hungriga var vi allihopa så precis neranför majas lägenhet ligger den en grekisk restaurant så vi stormade in där och beställde grillspett med klyftpotatis. Jag åt så mycket att jag klarade mig hela kvällen. Tummen upp för den maten!

Mamma och pappa åkte hem men jag stannade här. Maja och jag velade emellan bio eller melofifestivalen, men eftersom jag hade skoskav så fick det bli en mysig hemmakväll :)

Klockan blev mycket och vi skulle sova så vi orkade upp sen.. Jag sov gott i hennes nya soffa!(Y)


Idag vaknade jag vid 9 för att min syster och jag är så himlans olika när det gäller morgonpigghet/trötthet. Så vi åt frukost tidigt och kollade lite på vasaloppet. Hade hoppats på att få se våran kusin med i TV, men vi gav upp efter ett tag^^

Vi blev klara och maja hade varit och köpt frallor till oss medans jag fortfarande låg och halvsov. Gottit! Vi tog cykeln till stan och va där redan vid 11. Men när vi kommer in dit så ser vi att alla affärer öppnar vid 12. Men vi chansar på att triangeln har öppet så vi går bort dit. Och som tur var hade dom öppet(Y)

Efter shoppande, lunchande och fikande så cyklade vi hem igen. Eller jag cyklade, maja gick;) hihi. Vi tog en runda i parken och där fanns det stora och läskiga fåglar. Folk som känner mig vet att jag är livrädd för djur..

Kom hem och färgade majas hår . Det blev fintfint:) Och nu sitter jag i soffan och ska snart bege mig till bussen som ska ta mig till stationen. Är itne så vidare långt att gå men eftersom min packning är ganska så stor så blir det lättast med buss. Maja hänger med mig bort så jag kommer rätt.

Men nu börjar det bli lite brådis! Vi hörs!
/M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0