Söndag

Hej på er vänner!
Ligger här i sängen och kollar på Beck. Och har precis pluggat klart för dagen!

Jag uppdaterade inget igår eftersom jag inte gjorde något annat än att ligga i soffan och kollade på TV. Va hur trött som helst efetrsom jag och Mil kom hem ganska så sent ifrån obert fest. Den var riktigt trevlig så därför det blev sent:)

Idag har jag pluggat sen jag vaknade. Riktigt segt! Tre prov väntar denna veckan och veckan efter är det två till. Sen hoppas jag att det lugnar ner sig lite innan jag åker med Dea upp till snön:)

Men som vanligt gick jag ner och tränade, och man få ta stryk av allt man tappar när man slarvar med träningen.. Pust, vad jobbigt det var idag!!

Kom hem och satte mig med böckerna igen så nu är jag ganska så nöjd av mitt arbete idag.

/M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0