Söndag!

Igår på kvällen så var jag hos Fliis med lite folk. Kollade på Robinson och det kändes precis som när man va mindre. Man satt på Lördagskvällen framför TV'n med familjen och kollade på det varje lördag. Jag gillar det programet, förstår inte hur man vågar vara där bland alla djur oså. usch!

Åkte hem ganska så tidigt eftersom jag va extremt trött och mådde inget bra. Somnade gott i min säng sen iaf:)

Idag väckte Maja mig tidigt eftersom hon skulle åka tbk till malmö idag. Sen kunde jag inte somna om så jag passade på att läsa i min dryga svenskbok. Så nu ör det bara tio sidor kvar sen så ska jag bara skriva om den på torsdag sen kan jag äntligen lämna in den!

Idag ska jag ner och träna sen är det sista Beck för denna säsongen och det får man ju bara inte missa:)

Veckans planer är att åka in till kna och köpa de sista för skidresan och sen packa, göra en del jobb i skolan så jag slipper ta med mig en massa plugg upp till Norge..

Ha de!
/M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0