Snart så.

Snart så blir jag ett år äldre, härligt! Så nu äre bara 366 dagar kvar tills jag blir 18, me like! =)

Idag så har jag varit o skolan. Skrev yttligare ett engelskaprov idag och det va kanske inte de lättaste.. Annars hände det itne så mycket mer roligt.

Cyklade hem och mamma och jag åkte in till Kna för att köpa presenter. Hittade en hel del och blev nöjd. Så när vi var klara där så åkte vi hem. Var bara inne och vände för jag skulle ner och träna. Shiet, vad jobbigt allt va idag:o Haha.

Kom hem och nu sitter jag här. Skulle hjälpt mamma med att baka lite men jag tror jag låter henne ta hand om det eftersom jag inte är något vidare i köket=)

Så nu ska jag lägga mig i min nybäddade säng och kolla på TV och njuta sista dagen som man är 16 år:)

Ta hand om er!
/M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0