Sjukt trött!

Hej min vän!
Har varit hur trött som helst idag. Vaknade och låg en hel timme och slappade. Ja, så trött var jag. Tillslut fick jag ta mig upp och sen åka till skolan. Matte första och det är inge vidare om man är trött. Har även matteläxa att göra ikv men få göra den i mon för jag orkar verkligen inte..

Sen hade jag bara spanska också sen slutade jag, så det va en ganska så meningslös dag. Men gick upp till pappas jobb och pratade lite. Kom hem och la mig i sängen, slumrade till och jag hade inte förväntat mig något annat så. Vaknade utav att pappa ringer och säger att han är klar och frågar om vi ska in till kna.

Efter en kvar var han hemma och vi åkte in. Hittade en TV, och det fick bli ett litet paket i förskott. Var bara hemma och vände för att sen åka ner och träna.

Så nu sitter jag och kollar på min fina TV. Är såå nöjd, jag behövde verkligen en ny =)

I morgon ska vi ha yttligare ett engelskaprov, blir så irriterad! Och efter skolan ska mamma och jag in och leta presenter. :)

Vi hörs i mon!
/M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0