sådär ja!

Nu var det tredje stora provet klart på denna veckan. I mon är det de sista. Har inte börjat än och jag känner att hjärnan har gett upp för veckan.. Få se om lite träning kan få igång den:)

Sitter här i soffan och kollar på Stefan och Krister. Fick 5 nya filmer utav Linn och Linnea idag så ska försöka kolla klart dom så snabbt som möjligt så dom får tillbaka:) Dom är sååå roliga, haha!

Låg uppe till klockan blev alltför sent i natt och pluggade och det känns både i ögonen och i kroppen. Så därför jag inte uppdaterade..

Men igår så var jag i skolan som vanligt och vi hade matta på idrotten. Wiie. Har inte gjort en flick-flack (en bakåtvolt fast man sätter i händerna) på ungefär ett år. Men igår så gjorde jag tre stycken och det gick faktiskt lättare än det brukade göra. Jag va så glad att jag inte tappat allt för mycket ifrån min gymnastiska sida^^

Nahe, måste se klart:) Vi hörs!

/M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0