Mitt livs svåraste matteprov, hitills..

Tjena!
Har precis kommit hem ifrån en tur med pappsen i passagerasätet och jag bakom ratten=D Blev dock ingen lång runda eftersom plugget låg hemma, och det ska juh inte behöva damma mer än vad det redan gjort...

I morse vaknade jag av ett sms som jag fick utav MIl, det stod: Jag har spytt i natt;) Haha hon är för söt. Jag blev lite rädd eftersom hon sovit hos mig i helgen, ifall hon smittat mig?? Men i morse så kände jag inget så jag gick upp och cyklade till skolan. Skönt när dom tagit bort all sand på cykelbanan så man kan trampa på utan att nästa trilla i varje kurva.

Hade jag matteprov och jisses!!! Helt klart det svåraste matteprovet hitlls i mitt liv, och jag hoppas verkligen itne att det blir värre för då undrar jag om det va så smart utav mig och välja den linjen + alla tillval jag valt. =P

Men iaf va inte bara jag som va förtvivlad, hela klassen var det så då blev jag lite lugnare:)

Mötte Sannis efter skolan och det va dags att träna småbrudarna. Men jag fick någon överskottsenergi av bullarna vi åt innan så jag va mer på hugget än vad tjejerna va. Jag sprang hinderbanan och tyckte det va skit skoj, medans sanna stod och kollade på mig och undrade vad som var på tok^^ När tjejerna sen tjatat om att få göra egna program eftersom dom varit så duktiga och hoppat plint och gjort mattvarv så fick dom det. Sanna och jag började då prata om när man typ går på stan och tror att någon vinkar till en fast den vinkar till den som är bakom ist. Vi försökte komma på hur man i hela friden skulle komma ur i den situationen. Haha, det slutade med att jag låg nere på golvet  och sanna satt på bänken och skrattade medans barnen undrade förtvivlat vad det var med oss. Haha ja ibland vet man knappast vad som är bak eller fram;)

(Stolta ledare!)


Men nu ska jag ta tag i spanskan så jag kan kolla på film sen, funderar på Mamma Mia det var nämligen väääldigt längesedan:)

Kram och natt!
/M!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Stackars tjejerna säger jag bara, det kan inte vara lätt för dem med oss som tränare ;D

2009-03-09 @ 22:34:55
URL: http://sannapolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0