Lååång sovmorgon, eller inte?

Hej alla underbara människor!
Jag vaknade vid halv nio idag och jag började kvart i tio:) Tänkte att det är lugnt och jag vände mig om för att bara vakna till lite. Jojo, ist för att vakna till så slumrade jag till. Vaknade sen när klockan stod på halv tio och det blev genast brådis.

Men med morgonfrillan och sminket på sniskan så insåg jag att jag aaaldrig skulle hinna med att cykla till skolan. Så ett samtal till pappa, men han va i kna. Så jag fick ringa mamma. Hon satt och läste saga för alla sina lekisbarn och fick skynda sig därifrån för att jag inte skulle bli mer försenad än vad jag redan var. Förlåt mamma! Men du är allt bra för det mesta! =)

Kom till skolan vid tio, sprang nästan kändes det som, osen va hela måndagen igång. Det är en jobbig dag för vi har lektion efter lektion.. Höll ärligt talat på att somna på samhällskunskapen när vi hade powerpoint genomgång. Det va nära ögat asså.

Mötte upp Sannis och vi gick till gympan. Tjejerna tränar på flitigt och bra och dom är såå duktiga!!

Kom hem och fick sätta mig med lite läxor eftersom jag åker iväg nästa vecka så vill jag ha så mycket avklarat som möjligt:) Men just nu när jag skulle plugga matte stod det helt stilla i huvudet och det är väll ett tecken på att den jobbat tillräckligt idag??

Så nu blire sängen och hoppas på att jag inte försover mig i mon, hela dagen blir jobbig pga det! =)
/M!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0