Klar och redo!

Såhär blev kvällens outfit!---->

Sitter här nu redo och klar för att åka till Roberts 20 års fest. Men jag väntar på Mil och Fliis. Tar sin långa tid och jag hoppas dom blir klara snart annars somnar jag^^ Är himmelskt trött och fryser hoppas bara det går över under kvällen:)

Idag har det varit slappdag, på historian så skulle vi sjunga Stilla natt. Haha våran klass asså.. allt gick bra till en början men när vi sen skulle gå upp på "allt är frid, stjärnan blid" så lät det underbart bra!(Y) haha, hela klassen börjar gapskratta och kan inte sluta åt det:P

På datakunskapen så funkade inte allt som det skulle. Så jag var tvungen att stänga av och trycka på datorn. Men den startade aldrig sen? Satt och funderade ut på vad felet kunde vara och jag tryckte hur många ggr som helst på skärmen.. Tillslut blir jag sur och ger upp. Hampus och Gabbe som sitter framför börja hålla på med en massa sladdar och skulle se så dom satt i. Sen frågar Hampe mig, Malin? Har du tryckt igång på själva datorn? (Naturligtvis hade jag itne det. Men för att inte bevisa att jag glömt så försökte jag lite diskret sänka handen till datorn, men dom såg mig).. Så nu fick jag också mig ett smeknamn, oteckninska jävle, kanske inte det finaste;)

Ha en trevlig kväll gott folk!
/M!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0