Internet har krånglat..

Anledningen till att jag inte uppdaterade igår var för att så fort jag skulle gå in på någon sida här på internet så la min dator av. Så jag fick trycka igång den igen och utan o tänka på det så skulle jag gå in oså la allt ner så jag fick starta om. Så blev det ngr gånger för min del. Där har ni förklaringen:)

Igår:
På idrotten så hade vi gymnastik. Och jag kan säga att man va inte i samma klass som förut men visst, lite satt kvar:) När man gjorde mattvarven oså så kände man hur bra träning det egentligen var och vilka fina låååånga muskler man fick utav det. Nu på gymmet får man bara korta och fula^^. Men iaf, Tina (hon går i min klass och vi har gympat tsm sen vi va vääääldigt små) vi körde det som vi gjorde förr i tiden och det var en härlig känsla! Hade nog inte tvekat en sekund att börja gymnastik igen om det hade varit så att det hade förnyats lite, eller ganska så mycket:)

(Tina och jag i stade sommaren -07)

(Jag & Tina på vårat sista mattvarv. våren -08)


(Bara för jag såg bilderna ifrån stade så ska jag dela med mig av dom. Här är Malin, Sanna och jag mitt ute i natten påväg hem ifrån där Massis och Linn bodde)


(En liten skara av alla Ronnebyflickor som var med)


(En uppvisning)


(På en rundvandring när vi precis kommit fram)


(Som sagt, jag saknar det!)

Linn hängde med hem och vi kollade en liten stund på stefan och christer^^ Haha ovanligt! Men dem är juh så roliga. (För er som inte vet så är det återigen inom gymnastiken som jag träffat denna flickan)

(Linn och jag vilar inför en tävling)


(Frisk luft och snack om hur vi ska tävla ute i solen)

Lite senare på kvällen var det dags för en akutmassage hos bosse. Himmelskt ont i min rygg och han hade en del knutar att trycka ut sa han och jag lovar, det kändes!!

Kvällen började bli natt så det va dags för mig att sova. Egentligen skulle jag pluggat men vissa dagar går det bara inte=(

Idag:
Idag vaknade jag och va hur stel som helst, kunde inte vrida nacken och kände mig jättesvag i halsen. Dessutom hade jag extremt ont i den, kunde knappt prata för tungan rörde sig inte och när jag skrattade/svalde så gjorde det sjukt ont. Men jag trodde det skulle gå över under dagen men nix pix, här sitter jag nu med precis samma värk.. Men han sa att det kunde bli såhär en dag efter så jag hoppas på att det är borta i mon.:)

När jag slutat idag vid 12.20 så åkte sanna panna med mig in till Kna. Hittade typ ingenting, har jag någonsin sagt att jag gillar karlskrona? Isf ändrar jag mig, dom har ingenting!!

Men sanna shoppade på som om hon aldrig hade gjort ngt annat så jag fick stå och göra tummen upp eller ner eftersom jag inte kunde vrida på huvudet haha.

När vi sen skulle åka hem så börjar vi bli tveksamma på vilket tåg det var. Va så längesedan jag åkte tåg till kna så jag kom inte ihåg det, och likaså sanna. Jag menar, det är ändå sanna och jag, och med oss kan verkligen vad som hända det har vi bevis på. Så det va lika bra att vara på den säkra sidan. Vi frågar en känning som går förbi och det var rätt tåg;) sikken tur:)

(Sanna och jag har en rolig stund för oss själva^^)


(Påväg till Stade)

Nu ikv har jag tränat, men det gick som det gick med nacken men det va skönt för efterråt var jag varm och kunde sträcka ut den ordentligt. Men vi få se om det blev ngt bra reslutat i mon=)

Nu ska jag ta tag i historian, för jag har precis pluggat klart SH till provet i mon=)
Ha det nice!
/M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0