Hurra för måndag..

Oså var det ännu en ny vecka. Bara litemindre än ttre veckor tills jag fyller år:)

Regn hela dagen lång och det gör att dagen blir extra tråkig.. Allt blir så jobbigare när det är så grått och trisst ute. Men pappa hämtade mig efter skolan så jag skulle hinna få ngt i magen eftersom jag sedan skulle ner och träna barnen.

Sitter här nu med engelskan i knäet. Det är itne heller ngt jag hurra för precis. Jag har bevis på att jag gör nästan vad som för att slippa plugga. Jag städade tom innan nu ikv. Och det är typ det tråkigaste jag vet så..

Nahe få ta tag i deta lite snabbt nu så jag får sova. Blev sent igår också så jag behöver sömn!!
/M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0