handla-det-sista dag!

Heej!

Vaknade och va huuuuuur trött som helst. Kom inte upp förens vid halv åtta och sen körde pappa mig. Kom till skolan och skulle skriva svenskauppsatts. Har faktiskt ingen aning om hur det gick så jag lämnar det bakom mig ett tag nu framöver:)

Sen var det bara spanska och där hade vi muntlig redovisning eller vad vi nu ska kalla det vi gjorde. Slutade där och gick hem, vrååålhungrig. Lagade min egna mat faktiskt:D Makaroner och köttbullar^^

Mamma kom hem och vi åkte in till kna och köpte de sista som behövdes till skidresan. Kom hem och la mig på sängen, somnade till i någon timme och sen åkte jag ner och tränade med Linn.

Kom hem och fick städa upp på mitt rum eftersom det låg kläder överallt. Va tvungen till att börja packa så jag la ner alla strumpor=D Har lite kvar känner jag, men det får jag ta någon annan dag! Det låg även ett nytt minneskort till min mobil på köksbordet när mamma och jag kom hem. Snacka om att jag blev glad?=D Har på något sätt tappat mitt minneskort som egentligen ska vara omöjligt men nu är det ett nytt på plats iaf:)

Pluggade igenom ngr mattetal eftersom jag har matteprovet i mon, ganska nervös faktiskt. Men det går bra hoppas jag:) Sen gjorde jag några stödord till min svenskabok, ska bli skönt att lämna in den, slippa se den!!

Så nu ska jag snart hoppa i säng för mina ögon är så små så jag knappt kan kolla ut ur dem^^

Tjipp!
/M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0